Grilfest 2018

Grillfest hos Pernille og Tom

Der var 42 fest glade medlemmer der var mødt op på denne solskinds dag, hvor der først blev serveret kaffe og hjemme bagt kage, som nogle af medlemmerne havde med, stor tak for det, efter kaffen og masser af hyggesnak blev der kigget fugle og nogle gik ned til søen, for at nyde naturen. Kl. 18.00 blev grillen så startet op, så gik John og Hans Erik i gang med at grille de store bøffer og pølser som blev serveret med kartoffelsalat og salat, efter de gode bøffer blev der serveret jordbær, tak til grill mestrene for det perfekt grillede kød.

Alle tog glade og mætte hjem efter denne gode aften.

Tak til alle der deltog denne aften, for jeres gode humør, som i jo altid har med, i vores skønne forening.

Stor tak til Pernille og Tom for at stille deres hus og have til rådighed, denne dejlige aften.

Tak håber vi alle se igen næste år.